Cos'è una levigatrice a secco autoaspirante?Induve si usa principalmente a levigatrice a secco autoaspirante?Chì tippu di prublema avarà?Fighjemu un ochju!

Drywall Sander cunnisciuta ancu com'è "smerigliatrice di muru", "smerigliatrice di muru", "macinatrice di putty", è "pulitrice", varieghja da locu à locu.A machina di levigatrice di drywall pò esse divisa in sander è autosuction sander, chì hè principalmente utilizata per a smerigliatura di muru.A seguita hè una introduzione dettagliata à i difetti cumuni è i suluzioni di a sander drywall autosuction.

I difetti cumuni è i metudi di manipulazione in u funziunamentu di a spazzola di carbone

1. Per assicurà u funziunamentu nurmale di u mutore, hè assai impurtante per selezziunà u mudellu di spazzola curretta.A causa di e diverse materie prime è prucessi utilizati in a fabricazione di a spazzola, a so prestazione tecnica varieghja ancu.Dunque, quandu selezziunate a spazzola, a prestazione di a spazzola è e esigenze di u mutore nantu à a spazzola deve esse cunsiderata in modu cumpletu.A marca di un bonu rendimentu di spazzola deve esse:
A. Un film d'oxidu uniforme, moderatu è stabile pò esse rapidamente furmatu nantu à a superficia di u commutatore o di l'anellu di colector.
B. A spazzola hà una longa vita di serviziu è ùn porta micca u commutatore o l'anellu di cullettore.
C A spazzola hà una bona commutazione è un rendimentu di cullizzioni attuale, cusì chì a scintilla hè soppressa in u intervallu permessu, è a perdita di energia hè chjuca.
D. Quandu a spazzola hè in esecuzione, ùn hè micca surriscaldata, pocu rumore, assemblea affidabile, è micca guastatu.

2. Quandu a spazzola hè stallata in u supportu di spazzola, u spaziu trà a spazzola è u muru internu di a spazzola deve esse in 0.1-0.3mm.

3. In principiu, u listessu tipu di spazzola deve esse usatu per u listessu mutore.In ogni casu, per certi motori grande è mediu cù difficultà speciale in a commutazione, a spazzola doppia pò esse usata.U bordu scorrevule usa a spazzola cù una bona prestazione di lubrificazione, è u bordu scorrevule usa a spazzola cù una forte capacità di suppressione di scintilla, per migliurà u funziunamentu di a spazzola.

4. Quandu a spazzola hè purtata à un certu puntu, hè necessariu di rimpiazzà cù una nova.Hè megliu rimpiazzà tutte e spazzole in una volta.Se u novu hè mischju cù u vechju, a distribuzione attuale pò esse irregolare.Per i grandi unità, piantà di rimpiazzà a spazzola inevitabbilmente affettanu a produzzione, cusì pudemu sceglie micca di firmà.Di solitu ricumandemu à i clienti di rimpiazzà u 20% di a spazzola ogni volta (vale à dì, u 20% di ogni spazzola di ogni mutore), cù un intervallu di 1-2 settimane, è gradualmente rimpiazzà u restu di a spazzola dopu l'avvicinamentu. assicurà u funziunamentu normale è cuntinuu di l'unità.Smerigliatrice a muro.

5. A pressione unità appiicata à ogni spazzola di u listessu mutore deve esse u più uniforme pussibule per evitari a distribuzione irregulare di corrente, chì pò purtà à surriscaldamentu è scintille di spazzole individuali.A pressione unità di a spazzola elettrica deve esse selezziunata secondu a "Tavola di Prestazione Tecnica di Spazzola Elettrica".Per i mutori cù alta velocità o chì travaglianu in cundizioni di vibrazione, a pressione di l'unità deve esse aumentata in modu adattatu per assicurà u funziunamentu normale.
In generale, a prissioni unità di a spazzola hè troppu alta, chì hè causata da l'usura aumentata di a spazzola.A pressione di l'unità hè troppu bassu, u cuntattu hè inestabile, è a scintilla meccanica hè faciule d'avvene.


Tempu di Postu: Feb-18-2023